Baye nu ook op Twitter

Baye sluit zich aan bij Twitter. Baye is een groot voorstander van fysieke ontmoetingen. De hand, het contact een gesprek. Dé manier om iemand te leren kennen?
 
Twitter en klant-interactie
Bij klant-interactie is gunnen het verschil tussen een kans en omzet. Gunnen betekent iemand leuk vinden en vertrouwen. Persoonlijk contact is niet de enige manier om iemand te leren kennen of vertrouwen. Door zo-nu-en-dan of regelmatig een Tweet achter te laten op Twitter bouw je vertrouwen op bij de mensen die jouw ontwikkelingen volgen. Het motto van Baye: "maak blij en lever waarde", vindt u terug in de Tweets.
 
Regels
Er zijn diverse regels op Twitter. De meeste ongeschreven. Cruciaal is het om informatie te delen die interessant is voor mensen die jouw (ontwikkelingen) via Twitter volgen. Het is van belang om louter echte informatie te vermelden. Ook kan interesse gewekt worden met nieuwtjes en kennis. Dat heeft toegevoegde waarde voor mensen die (ontwikkelingen) via Twitter volgen. Het is derhalve een vorm van communicatie. Twitter is een medium dat - mits juist ingezet - de interactie met de doelgroep kan verbeteren.
 
Voorbeeld: Sven&Gerard-support klik hier
Inspelen op actuele ontwikkelingen kan ook. Baye Tweet bijvoorbeeld op 24 februari 2010 om 16:38 de volgende slideshow naar aanleiding van de fatale wissel van Sven Kramer op de 10 k schaatsen van de Olympische Spelen in Vancouver. Het doel? Support voor Sven en Gerard en mensen op positieve wijze informeren over ambities en omgaan met fouten.
 
Heeft u vragen of reacties over de impact, het nut en toegevoegde waarde van sociale media op uw business dan kunt u hier contact opnemen. 
("Baye" was reeds bezet, follow Baye on Twitter @ 2baye).